Revista ALbatros

Gjithcka që ju duhet është ketu…

Thënie fantasike nga Muhammad Ali që mund të ndryshojnë jetën!

Leave a comment

muhamed

1-Ai i cili nuk është mjaft i guximshëm për të rrezikuar, nuk do të arrijë asgjë në jetë.

 

2-Kampionet nuk bëhen në palestër. Kampionet bëhen nga ajo që ata  kanë brenda vetës: nga dëshira, ëndrra, vizioni. Kampionet duhet të kenë qëndrueshmërinë e minutës së fundit, duhet të jetë të shpejtë, duhet të kenë shkathtësi dhe vullnet. Por, vullneti duhet të jetë më i fortë se shkathtësia.

3-Jetoje çdo dite sikur të ishte e fundit, sepse një ditë do të kesh të drejtë.

 

4-Unë jam më i madhi, më i madhe që ka jetuar ndonjëherë. Nuk e kam asnjë shenjë në fytyre.

 

5-Nëse ndonjëherë ëndërroni të me rrihni mua, më mirë zgjohuni dhe kërkoni falje.

 

6-Unë nuk jam më i madhi; unë jam dy herë ma i madhi. Unë jo vetëm që i sulmoj ata, unë edhe fitoj.

 

7-Është shumë e vështirë të përulesh, kur jeni aq i madh sa jam unë.

 

8-Nëse mendja ime është e bindur, dhe zemra ime beson, atëherë mund t’ia dal.

 

9-E kam  urryer çdo minutë të stërvitjes , por kam thënë: “Mos u dorëzo. Vuaj tani që të jetosh  pjesën tjetër të jetës tënde si një kampion. ”

 

10- Thashë se unë isha “Më i  madhi,” unë kurrë nuk thashë se  unë isha më i mençuri!

Author: revistaalbatros

Revista ALBatros  është nje  revistë që i dedikohet te gjitha moshave . Ajo ka rukrika të shumëllojshme. Në këtë revistë do të gjeni artikuj nga të gjitha fushat dhe për të gjitha moshat . Rubrikat tona i dedikohen femrave, meshkujve, adoleshentëve , të rinjve , të moshuarve  dhe studentëve. Temat që ne trajtojmë  lidhen me shëndetin, ushqimin, gatimin  modën, veshjet ,keshilla bukurie ,suksesin , dashurinë, nënat e reja , martesa dhe dashuria ,miqësia , kuriozitete, fakte dhe informacione te shumëllijshme, aforizma dhe shprehje të bukura, art, libra , filma, materiale motivuese  dhe nje kategori dedikuar njerëzve të famshëm.  Revista AlBatros është  unike në llojin e saj .Në të do të gjeni informacione  të vecanta që do t’ju  përmirësojnë jetën tuaj. Shkrimet tona janë informuese , edukuese , motivuese dhe argëtuese.  Jeni të mirëpritur të gjithë ju lexues të bëheni pjesë e kësaj reviste duke shtuar komentet tuaja në shkrimet tona .

Leave a Reply

