Revista ALbatros

Gjithcka që ju duhet është ketu…

Thëniet më të mira për modën nga Victoria Beckham

Leave a comment

 

victoria-beckham

1-Më pëlqen të bëjë më të mirë të asaj që unë kam. Unë nuk jam një supermodele. Unë nuk jam një make up  artiste. Unë jam një grua e vërtetë. Victoria Beckham

2-Unë e dua modën, e dua ndryshimin e  stilit  tim, flokët ,grim time dhe çdo gjë që kam bërë në të kaluarën me  ka bërë mua  ajo që jam tani. Jo gjithkush e pëlqen ate  që bëj, por kur  shoh pas dhe kjo më bën të buzëqesh.  Victoria Beckham

3-E kam dashur gjithmonë  modën që kur isha një fëmijë dhe  përshtatia  uniformat e mia  te shkolles. Victoria Beckham

4-Më pëlqen një burrë që mund të jetë një mik i vërtetë,qe  ka një sens të mirë të humori, një palë këpucë të mira dhe një kartë ari të shëndetshme.  Victoria Beckham

5-Unë jam shumë realiste. Unë i di kufijtë e mi – Unë e di atë fushe  që unë jam e mirë dhe aty ku unë nuk jam e mirë. Victoria Beckham

6-Kur une  kam filluar në modë, çdo gjë duhej të ishte shumë e strukturuar ,e   shtrënguar dhe kontrollin, kurse  tani unë kam arritur në një pikë ku unë mendoj se – unë mund të vesh një gëzof me kapuç të madh, që mund të jetë mjaft i mrekullueshëm. Kjo është një pikë kthese për mua.

Victoria Beckham

Author: revistaalbatros

Revista ALBatros  është nje  revistë që i dedikohet te gjitha moshave . Ajo ka rukrika të shumëllojshme. Në këtë revistë do të gjeni artikuj nga të gjitha fushat dhe për të gjitha moshat . Rubrikat tona i dedikohen femrave, meshkujve, adoleshentëve , të rinjve , të moshuarve  dhe studentëve. Temat që ne trajtojmë  lidhen me shëndetin, ushqimin, gatimin  modën, veshjet ,keshilla bukurie ,suksesin , dashurinë, nënat e reja , martesa dhe dashuria ,miqësia , kuriozitete, fakte dhe informacione te shumëllijshme, aforizma dhe shprehje të bukura, art, libra , filma, materiale motivuese  dhe nje kategori dedikuar njerëzve të famshëm.  Revista AlBatros është  unike në llojin e saj .Në të do të gjeni informacione  të vecanta që do t’ju  përmirësojnë jetën tuaj. Shkrimet tona janë informuese , edukuese , motivuese dhe argëtuese.  Jeni të mirëpritur të gjithë ju lexues të bëheni pjesë e kësaj reviste duke shtuar komentet tuaja në shkrimet tona .

Leave a Reply

